Bijzonder worden

Hoe zet ik video slim in?

Hoe zet ik video slim in?

In een markt vol concurrentie is het essentieel om als makelaar op te vallen. Video’s kunnen een krachtig hulpmiddel zijn om je te onderscheiden van anderen. Door het strategisch inzetten van video in de klantenreis, kun je niet alleen meer…

Lees verder

Slim omgaan met veel bezichtigingsaanvragen

Slim omgaan met veel bezichtigingsaanvragen

Tientallen bezichtigingsaanvragen voor een woning die nét op Funda staat. Het is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering. Sommige makelaars begrenzen het aantal belangstellenden tot een maximum aantal bezichtigingen en wijzen overige geïnteresseerden af. Er zijn slimmere alternatieven. Hoewel begrenzen een…

Lees verder

Gesprekstechnieken voor je inverkoopnamegesprek

Gesprekstechnieken voor je inverkoopnamegesprek

Het kopen en verkopen van een woning is een emotioneel proces voor de consument. Hoe kun je met salesgesprekstechnieken hier nóg beter op inspelen? Ik adviseer geregeld makelaars. Dit is hoe ik er tegen aan kijk. Goed luisteren is ontzettend…

Lees verder

Blijf je in contact, ook na de transactie

Blijf je in contact, ook na de transactie

Leads zijn voor een makelaar belangrijk. Hoe zorg je ervoor dat je je leads warm houdt? En hoe leg je het effectiefst contact met ‘oude’ leads? Je database bevat tal van mogelijkheden. Contact leggen met oude leads? Daar moet helemaal…

Lees verder

Zo creër je een Coolblue-ervaring voor je klanten

Zo creër je een Coolblue-ervaring voor je klanten

Klantgerichtheid is een essentiele kernwaarde voor een makelaar. Wanneer je écht klantgericht bent wordt het makkelijker om leads om te zetten in klanten. Hoe je ervoor zorgt dat een lead een klant wordt – en blijft? Het draait allemaal om…

Lees verder

De bezichtiging is DE leadgenerator!

De bezichtiging is DE leadgenerator!

Sommige consumenten zijn pas overtuigd van de toegevoegde waarde van een makelaar wanneer ze die zelf ervaren. Daarom is een bezichtiging hét moment om potentiële klanten aan te spreken. Veel makelaars vergeten dat ze zelf een nog veel krachtiger communicatie-instrument…

Lees verder

Op welke vraag wil jij een antwoord?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.