Bijzonder worden

Hoe maak je van een functioneringsgesprek een toekomstgesprek?

Hoe maak je van een functioneringsgesprek een toekomstgesprek?

Meer en meer organisaties passen hun gesprekscyclus aan naar de behoefte van deze tijd. Hierbij stappen ze af van gesprekken die gaan over afrekenen (zoals het beoordelingsgesprek of het functioneringsgesprek) en over op gesprekken over de toekomst

Hoe handel je mail het beste af?

Hoe handel je mail het beste af?

Naast de telefoon is e-mail dé kans om het verschil te maken. E-mail is snel en laagdrempelig. En juist daardoor gaat het vaak mis. Voordat je er erg in hebt, wordt de boodschap door de ontvanger niet of verkeerd begrepen.

Wat moet ik doen bij een slechte referentie?

Wat moet ik doen bij een slechte referentie?

In trainingen word ik nog wel eens gevraagd of en hoe je moet reageren op een negatieve referentie/waardering van een klant. Omdat dat niet altijd bekend is, blijft zo’n referentie nog wel eens liggen of wordt ‘geen tijd’ gebruikt om…

Lees verder

Hoe ziet het makelaarskantoor van morgen er uit?

Hoe ziet het makelaarskantoor van morgen er uit?

Als je wilt weten wat er speelt en wat er er komt dan is Inman Connect een waardevolle bron van inspiratie. Deze keer niet in New York of Las Vegas, maar geheel online. Boris Geheniau en Frans Kofflard hebben de…

Lees verder

Hoe maak ik het verschil ten opzichte van mijn concurrenten?

Hoe maak ik het verschil ten opzichte van mijn concurrenten?

Als alle producten op elkaar lijken ga je voor de goedkoopste. Dat is logisch. Want waarom zou je meer betalen. Als een ondernemer mij vraagt om mee te denken is steevast mijn openingsvraag: Oké, je wilt niet mee in de…

Lees verder

Wat zeg ik tegen een klant die korting wil?

Wat zeg ik tegen een klant die korting wil?

“Het is een goed verhaal. Wij willen best met u in zee, maar de ander is een stuk goedkoper.” Wat doe je? In een eerste reactie ben je ongetwijfeld teleurgesteld, want daar heb je geen uur voor zitten kletsen. Toch…

Lees verder

Op welke vraag wil jij een antwoord?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.