Bijzonder worden

Hoe pak ik een conflict aan?

Hoe pak ik een conflict aan?

Hoe zeer je ook je best doet, je loopt vroeg of laat tegen een conflict aan. Een conflict met een medewerker over werkzaamheden die niet goed worden uitgevoerd of de beloning. Of een conflict tussen koper en verkoper waar jij…

Lees verder

Hoe maak ik van klanten ambassadeurs?

Hoe maak ik van klanten ambassadeurs?

Het is zo oud als de weg naar Rome, mond tot mondreclame wordt nog altijd gezien als een van de meest effectieve vormen van marketing. Onderzoek door AC Nielsen geeft aan dat 92% de aanbeveling van directe bekende, zoals vrienden…

Lees verder

Hoe maak je van een functioneringsgesprek een toekomstgesprek?

Hoe maak je van een functioneringsgesprek een toekomstgesprek?

Meer en meer organisaties passen hun gesprekscyclus aan naar de behoefte van deze tijd. Hierbij stappen ze af van gesprekken die gaan over afrekenen (zoals het beoordelingsgesprek of het functioneringsgesprek) en stappen over op gesprekken over de toekomst (zoals ontwikkelgesprek…

Lees verder

Hoe handel je e-mail het beste af?

Hoe handel je e-mail het beste af?

Naast de telefoon is e-mail dé kans om het verschil te maken. E-mail is snel en laagdrempelig. En juist daardoor gaat het vaak mis. Voordat je er erg in hebt, wordt de boodschap door de ontvanger niet, of verkeerd begrepen….

Lees verder

Wat moet ik doen bij een slechte referentie?

Wat moet ik doen bij een slechte referentie?

In trainingen word ik nog wel eens gevraagd of en hoe je moet reageren op een negatieve referentie/waardering van een klant. Omdat dat niet altijd bekend is, blijft zo’n referentie nog wel eens liggen of wordt ‘geen tijd’ gebruikt om…

Lees verder

Hoe ziet het makelaarskantoor van morgen er uit?

Hoe ziet het makelaarskantoor van morgen er uit?

Als je wilt weten wat er speelt en wat er er komt dan is Inman Connect een waardevolle bron van inspiratie. Deze keer niet in New York of Las Vegas, maar geheel online. Boris Geheniau en Frans Kofflard hebben de…

Lees verder

Op welke vraag wil jij een antwoord?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.