Bijzonder worden

Hoe handel je telefoontjes het beste af?

Hoe handel je telefoontjes het beste af?

Als makelaarskantoor moet je de contactmomenten die je hebt dan ook ten volle benutten om de klant voor je te winnen. Aandacht is immers het sterkste commerciĆ«le wapen dat je hebt. Een medewerker van de binnendienst is voor de klant…

Lees verder

Een klagende klant aan de telefoon. Wat nu ?

Een klagende klant aan de telefoon. Wat nu ?

Een boze klant wordt niet zo maar boos. De meeste klachten komen Het is een helder signaal dat er iets verkeerd gegaan is. De meest voorkomende oorzaken van klachten zijn het niet nakomen van beloftes, onzorgvuldigheid in het operationele proces…

Lees verder

Hoe verkoop ik mijn makelaarskantoor?

Hoe verkoop ik mijn makelaarskantoor?

De komende jaren zal het aantal bedrijfsoverdrachten fors toenemen, onder meer door vergrijzing van de babyboom generatie. In de familie sfeer is er steeds minder belangstelling om de zaak over te nemen, waardoor een toenemende vraag ontstaat naar het vinden…

Lees verder

Hoe betrek ik mijn team bij de resultaten?

Hoe betrek ik mijn team bij de resultaten?

Als mkb ondernemer ben je eigenlijk alles tegelijk: specialist, manager en ondernemer. Als specialist ben je gericht op output, productie. Een manager richt je je op controle van processen. Verdienen wij genoeg? Wordt de klant goed geholpen? En als ondernemer…

Lees verder

Hoe maak ik een strategisch plan voor mijn makelaarskantoor?

Hoe maak ik een strategisch plan voor mijn makelaarskantoor?

Makelaars die ik in het veld tegen kom werken iedere dag vol overgave om het de klant naar de zin te maken. Maar tijden veranderen. Het meeste weten van je vak is immers allang geen garantie meer op succes. Uit…

Lees verder

Hoe maak ik een winnende offerte?

Hoe maak ik een winnende offerte?

Als makelaar kom je graag bij de mensen thuis om hun uit te leggen waarom jouw makelaarskantoor als geen ander in staat is om de woning te verkopen. De tijd die je in dat gesprek investeert wil je graag beloond…

Lees verder

Op welke vraag wil jij een antwoord?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.