Bijzonder worden

De bezichtiging is DE leadgenerator!

De bezichtiging is DE leadgenerator!

Sommige consumenten zijn pas overtuigd van de toegevoegde waarde van een makelaar wanneer ze die zelf ervaren. Daarom is een bezichtiging hét moment om potentiële klanten aan te spreken. Veel makelaars vergeten dat ze zelf een nog veel krachtiger communicatie-instrument…

Lees verder

7 schrijftips voor een onderscheidende positionering

7 schrijftips voor een onderscheidende positionering

Waarom moet een klant voor jouw kantoor kiezen? Pakkend onder woorden brengen wie je bent en wat je doet klinkt simpel, maar is een hele kunst. In een paar regels duidelijk maken wat je kantoor doet en waarin jij zich…

Lees verder

Hoe je met kleine veranderingen een groot verschil maakt

Hoe je met kleine veranderingen een groot verschil maakt

Een automatisch antwoord per mail naar de klant: zo gepiept. Een nieuwsbrief met het laatste aanbod: zo gedaan. Digitaal een koopcontract ondertekenen: geen probleem. Digitalisering van je dienstverlening bespaart jou én de klant tijd. Toch blijft het volgens belangrijk om…

Lees verder

Waarom je geen korting moet geven

Waarom je geen korting moet geven

Je kent de situatie ongetwijfeld. Heeft de potentiële klant bijna toegezegd, vraagt hij plots om korting. Want de concurrent om de hoek, die is ‘goedkoper’. Een moeilijk dilemma. Deze tips kan je morgen gelijk toepassen. Antwoord geven op een vraag…

Lees verder

Hoe pak ik een conflict aan?

Hoe pak ik een conflict aan?

Hoe zeer je ook je best doet, je loopt vroeg of laat tegen een conflict aan. Een conflict met een medewerker over werkzaamheden die niet goed worden uitgevoerd of de beloning. Of een conflict tussen koper en verkoper waar jij…

Lees verder

Hoe maak ik van klanten ambassadeurs?

Hoe maak ik van klanten ambassadeurs?

Het is zo oud als de weg naar Rome, mond tot mondreclame wordt nog altijd gezien als een van de meest effectieve vormen van marketing. Onderzoek door AC Nielsen geeft aan dat 92% de aanbeveling van directe bekende, zoals vrienden…

Lees verder

Op welke vraag wil jij een antwoord?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.